WEB USEE

miércoles, 24 de octubre de 2012

QUI SOM?

Som 8 alumnes de diferents nivells de l'ESO.
Hem pensat que fer notícies actuals que ens preocupen o aconteixements del nostre institut  podria ser bona idea, per aquest motiu hem creat aquest bloc. Podeu aportar idees i debatir d'altres.
A continuació ens presentem:

CRISTINA
Em dic Cristina
Tinc 13 anys . L’ANY PASSAT ESTAVA A L’ESCOLA JOAQUIM RUYRA.



 M’agrada jugar a Fútbol, fer taller de cuina . fer excursions i també fer manualitats.


MANU
Com em dic?
En dic Victor Manuel i els meus cognoms son: Bustamante Alvarez.

Quin es el meu sobrenom?
El meu sobrenom es Vicman.

Quant anys tinc?
Tinc quinze (15) anys.

Quan he nascut?
He nascut el 21 de març de 1997.

Quant es el meu aniversari?
El meu aniversari es el 21 de març.(Em podeu felicitar aquest dia.)

Què m’agrada?
M’agraden  les dones.
M’agrada l’escola Apel·les Mestre.
M’agraden els meus mestres i els meus companys (Els estimo molt a tots ells.)
M’agrada fer exercici físic.


Que no m’agrada?
No m’agrada la gent que no respecta a les persones.
No m’agrada la gent que no respecta als professors. (Això, a l’escola.)


LINDA


Soc de Perú. Em diuen que soc molt amigable,

vinc de l’escola Montessori,

m’agrada els jocs de lluita, les matèries que m’agrada son castellà, educació física i angles.

Tinc 15 anys . M’agrada l’esport i ballar. Sobre tot m’agraden  els realities shows. Quan sigui més gran voldria entrar en un d’ells. I clar també m’agradaria ser defensora de les víctimes d’aquesta vida...

DANI

 Em dic Daniel tinc 14 anys.

Vinc del Merce Rodoreda.

Vaig néixer a Bolívia.

M'agrada jugar a jocs de carreres.

M'agraden els animals sobre tot el lleopard i el puma.

Estic estudiant en el cole Apel·les Mestres, vaig a la USEE.

D'adult vull ser veterinari.


JORDI


Hola en dic Jordi Puges Cañadell.

Tinc 15 anys.

Vinc de la escola CEE l’Estel Can Bori.

Soc de Barcelona.

Visc a Collblanc, del Hospitalet del Llobregat.

M’ agrada jugar a futbol i basquet.

Tinc dos gossos, un gat i un canari.


No hay comentarios:

Publicar un comentario