WEB USEE

miércoles, 17 de abril de 2013


Entrevista Begoña
Introducció”
La Begoña és una persona molt intel·ligent, molt bona mestre i sobretot té molta paciència. Té dos fills que es diuen: Duna i Jan, el seu marit és organitzador de presentacions de teatre i es diu Ramón.
A part d’això, és una dona molt simpàtica, molt amistosa, molt bona mare i, per últim, és una persona bellíssima per dins, perquè poques persones tenen aquest cor tan càlid, tan bo, i ho dic, no per emoció, sinó perquè em surt del cor, ho dic amb sinceritat.
Preguntes que farem per conèixer més a la Begoña



M -Li agrada la seva feina? Perquè?
B –M’agrada molt la meva feina.
Perquè tinc l'honor d'ensenyar a alumnes  per què puguin ser autònoms i autosuficients i millors persones en el futur.
M -Perquè a vostè li agrada ensenyar?
B –Perquè crec que és una oportunitat per contribuir a la educació de la ciutadania i m’aporta la satisfacció de què els meus alumnes puguin créixer intel·lectualment.
M -Estima als seus alumnes? Perquè?
B –Si, els aprecio molt perquè comparteixo moltes coses amb ells i perquè son bones persones.

M -Quan eres petita, què volies ser de gran? Perquè?
B –Volia ser cirurgiana perquè m’agradava  la Biologia i ajudar a la gent.
M -Quin dia de l’escola li agrada més? Perquè?
B –M’agraden més els dimarts.
Perquè tenim l’espai del taller i  una estona molt distesa i podem compartir feina i treballar en equip amb els alumnes mentre xerrem.
M -Quina és la teva matèria preferida?  Perquè?
B –Ciències Naturals.
Perquè m’agrada descobrir secrets de la natura.
M -Quin és el teu menjar favorit? Perquè?
B –El meu menjar favorit és la sopa.
Perquè crec que em recorda a la infantesa, ja que la meva avia em feia sopes boníssimes quan era petita.
M -Estimes als teus fills? Com són ells? Què els hi agrada?
B –Moltíssim.
Tinc una nena que es diu Duna, i te 7 anys, i un nen que es diu Jan, i té4 anys.
Els hi agrada sortir tots junts, anar de camping, ballar, cantar i jugar amb els seus amics i amb als seus pares.
M -Li agrada els animals? Quins?
B –Si m’agraden tots els animals, i sobretot que estiguin en llibertat.
M –Té alguna mascota?
B –Sí, tinc un gat que es diu Noddy, li van posar el nom els meus fills perquè sembla un fullet.

Manu
15/04/2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario