WEB USEE

miércoles, 17 de abril de 2013


ENTREVISTA  a La Sheila

Es dedica a ser  professora  d’ educació especial. Te vint-i-vuit  anys. És molt  enrotllada i li diem la “fiestera”.
El tema de l’entrevista serà el tipus  de  vida.

C -De petita es  barallaven amb  tu?
S –No molt. Alguna vegada, però en general no.
C -Tens xicot?
S – Sí.
C -Tens germans?
S –Sí, tinc una germana més petita.
C -T’ agrada anar  de festa?
S –Sí, de tan en tant.
C -Quants fills t’ agradaria tenir?
S -M’agradaria tenir dos fills i, si pot ser, un nen i nena.
C -Discuteixes amb el teu xicot?
S -Alguna vegada, però no molt perquè no ens agrada discutir.
C -Quants anys porteu tu i al teu xicot?
S -7 anys.
C -A quina edat vas tenir xicot?
S –Vaig començar amb el meu xicot als 21 anys.
C -T’agrada ser professora?
S -M’encanta.

L’entrevista serveix per conèixer millor a les persones. Com hem pogut veure en aquesta, la Sheila és una noia que li agrada anar-se de festa, ensenyar i tenir xicot.

Cristina
15/04/2013 

No hay comentarios:

Publicar un comentario