WEB USEE

miércoles, 17 de abril de 2013


ENTREVISTA:ASUN

 És educadora  de reforç de la USEE .  També dóna classes de català  als de 3er  d’ESO  i també dóna classes de càlcul als de 1er d’ESO.
L’ ASUN també va a les inclusions de Música i d’Anglès de 1er d’ESO i a les inclusions de Música de 3er d’ESO.
D -Per què treballes d’ Educadora?
A -perquè m'agrada la meva feina de reforç amb adolescents.
D -Quina carrera  has estudiat?
A-Magisteri en la especialitat d'educació especial.
D- Que t’ agrada d’aquesta classe?
A- M'agrada com es donen les assignatures i són classes molt amenes, els alumnes són molt macos.
D- Què és el que no t’ agrada d’aquesta classe?
A- Quan s'enfaden els alumnes i no treballen.
D- Quants anys tens?
A- Tinc 46 anys.
D-  Quants germans tens?
A- Tinc 3 germans més grans que jo.
D-Quins  hobbies tens?
A- Música, caminar pel  la muntanya...
D- T'agrada llegir i quins llibres llegeixes?
A- Sí, me agrada  llegir llibres de filosofia i psicologia.
D- Has viatjat alguna vegada  i a on has viatjat?
A- Sí moltes vegades he anat a Turquia, Holanda, Suïssa, Portugal, etc.
D- T’ agrada ser professora?
A- sí m'agrada molt ensenyar.

Dani
15/04/2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario